اکنون آنچه مهم‌تر از معرفی فیلم به اسکار است، فهرست ممنوع الفعالیت‌هایی است که قرار است هفته آینده به شکل علنی برای نخستین بار اعلام شود. این شفافیت قابل توجه است، چرا که تاکنون این اتفاقات همواره رخ می‌داد اما مسئولان با عدم اعلام علنی، مسئولیتش را نمی‌پذیرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه با انتقاد از رفتار‌های افرادی که با هدف سلامت توصیه به پیروی از رژیم‌های غذایی وابسته به گروه خونی می‌کنند، افزود: این موضوع که بدن انسان برای حفظ سلامت به چه گروه‌هایی از مواد غذایی نیاز دارد وابسته به اعتقاد یا باور این نظر غیرکارشناسانه نیست بلکه باید تمام این موارد علمی و ثابت شده باشد.
کارشناسان می‌گویند حالا که آثار این قانون و شدت‌یافتن پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ای در رشته‌های پرطرفدار و حساس مانند رشته‌های مرتبط با سلامت انسان آشکار شده، خوب است که در برنامه هفتم در این زمینه تغییراتی ایجاد شود؛ انتظاری که باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه عملی می‌شود آن‌هم در شرایطی که از نمایندگان گروه‌های دارای سهمیه شنیده می‌شود که خواستار افزایش میزان و اثرگذاری سهمیه جامعه هدف خود هستند.
این نخستین بار نیست که یک کنسرت موسیقی دارای مجوز از مرجع رسمی فرهنگ و هنر کشور با حاشیه همراه می‌شود، اما قطعا این نخستین بار است که رسانه‌های انقلابی و مسئولان، هم صدا حمله افراد خودسرا به یک کنسرت را محکوم می‌کنند. اما درباره این که چگونه دوباره گروه‌های خودسر بازگشته‌اند و این‌ها منتسب به چه گروه و جناحی هستند اختلاف نظرهایی وجود دارد.
زیباکلام درباره تغییرات لازم برای مشارکت نیروهای سیاسی در انتخابات گفت: در قدم نخست جریانات سیاسی واقع‌گرا، معتدل و میانه‌رو جملگی باید به این نقطه برسند که در شرایط فعلی صحبت از انتخابات به چه معناست؟ تنها علی لاریجانی نیست که باید به این نقطه برسد که انتخابات بی‌معنی است. افرادی مانند باهنر، ‌احمد توکلی و بسیاری از بزرگان اصولگرا نیز باید به این نقطه برسند که انتخابات چه معنا و مفهومی دارد و تنها جبهه پایداری و یک‌سری از گروه‌های تندرو هستند که همچنان امید به صندوق رای دارند
گروه‌های فشار از بین نرفته‌اند، ولی به چشم خودشان دیده‌اند که مملکت را به کجا رسانده‌اند و آن کار‌های نابخردانه‌ای که انجام می‌دادند، مثل حمله به سفارت عربستان و کشور‌های دیگر، چه مصیبت‌هایی برای کشور ایجاد کرد. مصری‌ها بیش از هر چیز به مسائل اقتصادی فکر می‌کنند و دوست دارند که بتوانند مشکلات اقتصادی‌شان را کم کنند. کم شدن مشکلات اقتصادی مستلزم این است که بتوانند روابط بهتری با دولت‌های خارجی داشته باشند.
اولین جراحی قطع عضو چه زمانی انجام شد؟ به طور کلی، یافته‌ها نشان می‌دهد که برخی از گروه‌های مدرن اولیه انسان در آسیا، دانش و مهارت‌های پزشکی پیشرفته‌ای را در محیط جنگل‌های بارانی استوایی اواخر پلیستوسن به کار می‌بردند.
اولین جراحی قطع عضو چه زمانی انجام شد؟ به طور کلی، یافته‌ها نشان می‌دهد که برخی از گروه‌های مدرن اولیه انسان در آسیا، دانش و مهارت‌های پزشکی پیشرفته‌ای را در محیط جنگل‌های بارانی استوایی اواخر پلیستوسن به کار می‌بردند.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
مجتهدزاده نوشت: گروه‌هایی که دست به این کار می‌زنند، ریشه در کجا دارند؟ آیا بعید نیست که یک برنامه وسیع خرابکاری خارجی پشت موضوع باشد؟ آیا بعید نیست که ما با هسته‌های جدید و در حال گسترش گروه‌های افراطی و بنیادگرای نوظهوری در داخل مواجه باشیم؟
گروه‌های جهادی زیادی در خوی به خدمات‌رسانی مشغول هستند. امروز با گروه جهادی شهید قربانخانی درباره فعالیت‌های این گروه و آخرین وضعیت زلزله‌زدگان خوی صحبت کردیم.
برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ارتباطات مجوز‌هایی برای ارائه VPN قانونی برای استفاده برخی مشاغل و گروه‌های هدف اینترنت ارائه خواهدکرد و بعد همه فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها مسدود می‌شوند.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
اقدام پارلمان اروپا در رای‌گیری به نفع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا سر و صدای بسیاری به راه انداخته، اما این رای که طبیعتا نمی‌توان منکر معنای سیاسی آن برای رابطه دوجانبه اروپا و تهران بود تا زمانی که در شورای اروپا روی میز قرار نگیرد، جنبه اجرایی پیدا نخواهد کرد.
برای آنکه بدانیم چه جریان‌ها و گروه‌هایی از شعار «اصلاح‌طلب-اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» و ایده پشت آن نفع بردند، لازم است صحنه‌ی امروز سیاست را بررسی کنیم. در فقدان اقبال مردمی به دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا، عملا بخش قابل‌توجهی از مردم از گروه‌های افراطی‌تر در داخل و خارج حمایت می‌کنند که این امر راجع به جریان برانداز و مخالف جمهوری اسلامی ملموس‌تر است.
آزادارمکی گفت: شهردار تهران ربطی به دانشگاه ندارد. کسی که دانشگاهی باشد، می‌داند با چه ادبیاتی، چه حرفی، چه پیامی و حتی چه تن صدایی باید با دانشجو سخن بگوید. این چهره‌ها با صدایی آمرانه و عباراتی، چون «حرف نزنید»، «بشین بابا»، «مرد حسابی» و... با دانشجو حرف زدند. انگار که فرمانده نظامی وارد پادگان شده است.
علی مجتهدزاده نوشت: در شرایطی که درباره رفتار‌های ماموران حاضر در خیابان حرف و حدیث‌ها و انتقادات بسیار زیادی مطرح است، ضرورت دارد تا درباره انتساب سازمانی گروه‌های مختلف این ماموران بدون ابهام و طبق همان تعاریف قانونی و سازمان‌هایی که مسوولیت مشخص دارند، سخن گفته شود.
اردوغان بدون ذکر نام آمریکا به عنوان حامی اصلی گروه‌های مسلح کُرد در سوریه گفت: ما می دانیم که چه طرفی از تروریست‌ها حمایت می کند و به انها سلاح و پول می‌دهد.
عطالله مهاجرانی نوشت: جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اسید‌های چرب ضروری که بدن قادر به ساخت آن‌ها نیست نام برد، (اسید چرب امگا ۳ و امگا ۶) و گفت: امگا ۶ واکنش التهابی را در بدن افزایش می‌دهد، تناسب صحیح امگا ۳ نسبت به امگا۶ در بدن، به کاهش التهاب کمک می‌کند.
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: افرادی که قبلا به آنفلوآنزا مبتلا شده و علائم شدیدی را تجربه کرده اند حتما واکسن بزنند. افراد گروه‌های پر خطر شامل کودکان شش ماهه تا پنج ساله، افراد بالای ۶۰ سال، افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند و خانم‌های باردار حتما واکسن بزنند.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف چه در قالب یادداشت رسمی و چه ملاقات‌های متعدد در تهران، بغداد و اربیل، اعتراض شدید خود نسبت به میزبانی اقلیم و تحرکات گروه‌های تروریستی ضدایرانی از مبدأ خاک عراق در منطقه اقلیم را اعلام کرده و بی‌گمان نمی‌تواند بپذیرد که از مجاورت مرز‌های خود مورد تهدید واقع شود.
پس از مشخص شدن شرایط رتبه بندی معلمان گروه‌هایی از جامعه فرهنگیان کشور بودند که نسبت به برخی بند‌های طرح رتبه بندی اعتراضاتی داشتند و مخالفت‌های خود را اعلام کردند.
اکنون آنچه مهم‌تر از معرفی فیلم به اسکار است، فهرست ممنوع الفعالیت‌هایی است که قرار است هفته آینده به شکل علنی برای نخستین بار اعلام شود. این شفافیت قابل توجه است، چرا که تاکنون این اتفاقات همواره رخ می‌داد اما مسئولان با عدم اعلام علنی، مسئولیتش را نمی‌پذیرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ